.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حالا 15 - 15 مساوی - دوئل مکاتبه ای دو عضو شورا
آقا میری:چه کسی برای ریاست شورا عقده کرده است ! احمدی:رای من با کمک سازمانهای شهرداری بدست نیامده!
همه چیز عجیب و غریب است ! عده ای جلسه شورا را آبستراکسیون می کنند و از اکثریت می اندازند تا گزینه ریاست گروهی دیگر بر مسند ننشیند و عده ای که گفته می شود قصد شاخ و شانه کشیدن برای شهردار را دارند هم کوتاه نمی آیند .
آقا میری:چه کسی برای ریاست شورا عقده کرده است ! احمدی:رای من با کمک سازمانهای شهرداری بدست نیامده!

همه چیز عجیب و غریب است ! عده ای جلسه شورا را آبستراکسیون می کنند و از اکثریت می اندازند تا گزینه ریاست گروهی دیگر بر مسند ننشیند و عده ای که گفته می شود قصد شاخ و شانه کشیدن برای شهردار را دارند هم کوتاه نمی آیند .

ابنجا ساری است . پیشانی مازندران ، مرکز استان ، تبلور شایستگی های سه میلیون مازنی ، کلانشهر مازندران و دهها القاب پر طمطراق دیگر که بارها از زبان همین سیزده نفر که این روزها حسابی به جان هم افتادند شنیده ایم !

حالا دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس را ؟! واقعا قرارمان این نیود . وقتی در هر پارکینگ و زمین خالی ستادهایتان را می دیدم و شعارهای پر رنگ و لعابتان را ، هرگز گمان نمی کردیم که روزی برای ریاست و آقا بالاسری به جان هم بیفتید و سرنوشت یک شهر بزرگ و تاریخی و کهن را به بازی بگیرید . بگذریم ...

و اما از همه این ها که بگذریم ماجرای نامه نگاری دو عضو شورای شهر ساری از دو جریان بااصطلاح اقلیت و اکثریت شاید بتواند کمی زوایای پشت پرده برخی اتفاقات اخیر و حتی گذشته ( انتخابات شوراها ) را روشن نماید .

در این دو مکاتبه ، دو عضو شورا حسابی از خجالت هم درآمدند و نوشتند آنچه را که می خواستند .

نامه اول :

نامه نگاری ، از سید محمد اقامیری شروع شد . این عضو گروه اقلیت در نامه ای عریض و طوبل با کنایه های 15 گانه خود از مواضع گروه شش نفره شورا حمایت کرد .

متن کامل نامه آقامیری را بخوانید :

همکار محترم آقای احمدی - با سلام و پوزش قبل از آغازکلام گفته های تکراری شما را با عنوان ناگفته ها خواندم با کسب اجازه شما، به گفته های ذیل اشارت می نمایم .

۱- دکترگفتی : در انتخاب عبوری شهردار ساری نقش ایفا کردی . اما نگفتی با خاتمه یافتن دوره سوم شورای اسلامی دوره خدمت شهردار وقت پایان یافت . در دوره چهارم شما عضو علی البدل بودید و در ۱۲/۶/۹۲ در جلسه انتخاب شهردار عضو اصلی نبودید و حضور نداشتید .شما مثل ۶ عضوی که دوره چهارم جلسه رای ندادند ولی اکثرا بعدا گفتند رای دادیم می باشید ، واقعا از این قصه ی ناگفته های شما سکته نزنیم جای شکرش باقی است . الحمدالله .اما اگر این ناگفته های شما در دوره سوم باشد ، مهندس رجبی مدیرعامل سازمان ترافیک وقت سکته نکند شکرش باقی است ، چون معلوم شد اورا سر کار گذاشتی .اما ناگفته نزد آقای رحمانی کارمند بازنشسته صدا و سیما و ابراهیمی معاونت سیاسی وقت استانداری و خود عبوری است .گفتی عبوری را انتخاب کردی و تاوان آنرا هم پرداختی اگر واقعا ناگفته های شما این است چنانچه صلاح میدانی هردو موارد رد صلاحیت و دفاعیات خودمان را در اختیار اصحاب رسانه بگذاریم ، در این صورت عملکرد فرماندار وقت و برادر بزرگوار آقای مهاجر در مورد رد صلاحیت شما بهتر مورد قضاوت قرارمی گیرد .

۲- دکتر گفتی : امام راحل و شهدا خط قرمز شما هستند اما وقتی فردی از خانواده شهدا برای بقاء نظام و توسعه شهر و کشور تلاش می کند چه اشکالی دارد که به خط قرمز تبدیل شود. اما نگفتی : الف – شما در جلسه شورای شهر به سردار شمشیربند ، جانباز ، یادگار دوران دفاع مقدس ، برادر دو شهید که سالیان سال در مبارزه با منافقین و فرماندهی سپاه ساری – گیلان – سمنان از افتخارات اوست ، رسما توهین کردی که فیلم آن در شورا است . ب – رسما دکتر باقری، برادر شهید را از اعلام کاندیداتوریش در جلسه شورای شهر مانع می شدید . ج – با باقری برادر دو شهید شهردار وقت و از مخالفین استیضاح کنندگان او بودید . د – از نا گفته های مهم شورای شهر، شما اغلب با برادران خانواده معظم شما از جمله خودم و سایر عزیزان جبهه و جنگ کمی مشکل داری .دکتر شهدا خط قرمز شما نیست زیرا تک تک خط قرمز را رد می کنی ، از باب فذکر” انا الذکر تنفعوا المومنین “عرض می کنم جریمه سنگین شده تا وان پرداخت آن را حتما استاد قرآن می داند .” لم تقولون ما لا تفعلون ” چرا چیزی می گویید که به آن عمل نمی کنید .

۳- دکترگفتی : نفر سیزدهم شورای شهر بودی و با دو گروه ۶ نفره شورا نشست برگزار کردی .اما نگفتی عضو چهاردهم بودی اما بعد از فوت صالحی نیا در کاندیداتوری نائب رییس فقط ۲ رای داشتی ولی این بار فقط و فقط به هردو گروه میگفتی با گروهی هستم که ریاست را به شما دهند ، ۶ نفری که به شهردار رای داده بودند ، هرگز حاضر به ریاست شورای شما نشدند تا به نائب رییس مخالفین عبوری راضی شدی . دکتر از ناگفته های خط قرمز تان با حضور سعید نجاریان در محضر شهردار بگو تا ما راحت تر بگوییم .

۴- دکتر گفتی رییس شورا باید پیگیر مصوبات شورا باشد و بیشترین وقت کاری را در شورا لحاظ کند .اما نگفتی در طول حضور ۱۱ ماهه خودتان در شورای فقط در یک کمیسیون بهداشت و نظارت عضو شدی که به تعداد انگشتان یک دست تشکیل جلسه ندادید ، حتی گزارش ۶ ماهه و یا عملکرد سالانه از کمیسیونتان ارائه نشد بجز چند سطر در نشریه سارویه .

۵- دکتر گفتی آقایان ذلیکانی ، پیوندی ، باقری ، شعبانی ، جعفری و یوسفی هماهنگ با شهردار بودند اما نگفتی اینها بودند که با عبوری خط قرمز شما در دوره عدم حضور شورا به شهردار رای ندادند ، حتما ناگفته شما این است که نقیبی ، آقا میری ، پیری ، نجاریان ، مدینه ، شمشیربند که به عبوری رای دادند با شهردار نا هماهنگ بودند ، نه عزیز دل برادر امروز وضعیت شهردار ساری همانند شهردار پایتخت است اگر مخالفین به حد نصاب برسند همانند سه برادرش در سنگر مسئولیتش به شهادت می رسانند تا آن روز مجبورند همانند مجلس اصولگرا، دولت تدبیر و امید را تحمل کنند ، گرچه به ظاهر بگویند دولت را (شهردار) را همراهی می کنیم .دکتر مواظب باش در تیم هفت نفره جایگزینی شهردار در صورت کاندیداتوری و یا پذیرش مسئولیت دیگر ایشان قرار گرفتی ؟؟

۶- دکتر گفتی اصل مسئله را زیر سئوال ببرند ، اما نگفتی اصل مسئله چگونگی اعمال فشار شما برای حضور در شورای شهر بخاطر علی البدل بودن شما چه گذشت ، من که در مکه حج تمتع بودم ولی خدا می داند که شما برای این حضور چه کار هانکردی . دکتر ناگفته ها چیز دیگری است بگو تا در همین دنیا سبک شوی .

۷- دکتر گفتی وقتی وارد شورا شهر شدی خط مشی اعتدال را انتخاب کردی اما نگفتی این تغییر گفتمان شما از کی حاصل شد ، همه می دانند شمااز فعالان تفکر احمدی ن‍‍ژاد بودی ، عکس هایی که در مسجد جامع ساری در کنار ایشان به یادگار گرفتی را که خدای ناکرده پاره نکردی .شمااحتمالا دنبال همان نمک لابی گری بودید که از دوازده نماینده تمام قد اصولگرای فعلی استان برای ریاست یکی از دانشگاه های شمال کشور تاییدیه می گیری ، ادعای مشی اعتدالگرایانه شما در مذاکرات ایشان ۱+۶ شورای شهر دچار زکام سیاسی است .

۸- دکتر گفتی در مورد کمیسیونها که مشخص است چگونه می شود. اما نگفتی در سال گذشته رای دهندگان به عبوری بخصوص پیری ، نقیبی ، آقا میری کاملا حذف شده بودند ، چه اعتراضی کردند اما حضرتعالی بعد از فوت مرحوم صالحی نیا به محض ورود علی رغم حضور دو عضو دیگر در حج تمتع در کاندیدا نائب رییس شدی که فقط ۲ رای داشتی !!!! در دوره سوم شورا علی رغم دو بار کاندیداتوری ریاست شورا در هیچ مرحله ای رای نیاوردی ؟!؟ حقیقتا مردم قضاوت کنند چه کسی برای ریاست شورا عقده کرده است !

۹- دکتر گفتی غوغا سالاری و هیاهوی و جنجال و فرافکنی بعضی از دوستان تعجب می کنی ! اما نگفتی عضو محترم ( ذلیکانی ) خطاب به همه حتی بزرگتر های خود در جلسه خطاب کسانیکه به عبوری رای دادند ، گفت هیچ غلطی نکردید ؟!!!!اما نگفتی به آن برادر که ایشان از انجام اولین وظیفه درست اعضای محترم که می سوزند و می سازند همان انتخاب شهردار عبوری است که ایشان آنرا غلط می داند .دکتر نگفتی شما معلم و استاد قرآن ، قاری ممتاز ، مدیر موسسه بین الملل نورالهدی به برادر دو شهید جانباز رزمنده ، فرماندار سپاه ساری – گیلان و سمنان ، سردار شمشیربند ، لفظ زشت و رکیک ………. را گفتی که فیلم برای ۳ خبرنگار گزارشی فارس نمایش داده شد .

۱۰- دکتر گفتی ما قضاوت عجولانه و پیشداوری کردیم .اما نگفتی در جلسه شورا از جانب اعضای محترم بخاطر ادعای همدلی ظاهری شما در سال مدیریت جهادی جهت همکاری با شهردار جهت حل مشکلات مردم فقط پیشنهاد انصراف دو کاندیدای گروه ۶ نفره طرفین و درخواست اعلام کاندیداتوری مجدد رییس شورای وقت را دادیم ، وای به روزی که آن صحنه ها و آن نحوه گفتمان برای مردم پخش شود که شما چقدر اصرار بر عدم ایجاد وحدت داشتید ، چرا سال گذشته وقتی باقری به عبوری رای داد در جلسه شورای شهر همکارتان آقای ذلیکانی می گفتند خائن کی بود ؟!؟! دیروز رای به شهردار خائن و امروز حتی مانع از حضور کاندیداتوری ایشان ؟؟؟ تشکر از قضاوت منصفانه و داوری منصفانه شما !

۱۱- دکترگفتی تمام قد دفاع می کنیم ! اما نگفتی بابت چه چیزی ، وقتی باورتان شد که نمی توانید استیضاح کنید و این امر محال شد وقتی مردم شهردار را نهضت خدمت رسانی دیدند مثل بعضی از اعضای شورای شهر تهران ، دکتر چاره ای نیست کمی قل بخوری به طرف شهردار شاید خدای نکرده همان نمک لابی گری ، ماده هفده ، شانزده ، ترک تشریفاتی ، حق النظارتی . خلاصه دکتر به قول شما همه پارلمان ها اینگونه است ولی دفاع تمام قد شما در حمایت منصفانه موسسات قرانی بویژه نورالهدی و خرید و توزیع نشریات و کتاب نویسندگان و هنرمندان در تیراژ چندهزارتایی در چند دوره نظیر کتاب ساری شناسی شما ، همه را انگشت به دهان کرد .

۱۲- دکتر گفتی تذکر می دهیم . اما نگفتی فقط دو مورد تذکر وفق قانون از اینجانب به شهردار داده شد و اغلب جر و بحث ها حتی گفتمان های نادرست آقای ذلیکانی و یوسفی با شهردار که بخصوص فوت کودکی در سیلاب سال گذشته را فراموش کردی ؟؟؟ آنقدر که عزیزان مخالف شهردار به جای ولی دم سیاهپوش و محزون در نزد خبرنگاران مطالبه داشتند ، اما دریغ از نوشتن ۲ سطر تذکر وفق قانون شوراها ، کجا بودی ؟؟؟ دکتر شما که هر دوره می گویی دیگر کاندید نمی شوم ، این همه تجربه را به دوستانتان انتقال دهید .دکتر تا کنون هیچ انحرافی به قول شما یش نیامده الحمدالله . کافی است استانداری تعطیل نباشد و به مصوباتی که شورای شهر ساری کمیته انطباق فرمانداری ایراد گرفته و شما در شورای شهر اصرار به آنها کردید و به هئیت حل اختلاف استان ارسال شد رسیدگی شود .

۱۳- دکتر گفتی اگر در جلسه چهارشنبه حاضر نشویم معرفی به هئیت حل اختلاف می شویم . ولی نگفتی همین الان بعضی از اعضا شورا بویژه گروه ۶ نفره شما طبق قانون با غیبتشان سلب عضویت می شوند . نگفتی خزانه دار فعلی شما آقای سمج بیش از یکصد میلیون کسر بودجه آورده چرا گزارشی مکتوب ارائه نشده است . دکتر عجله نکن بخاطر نائب رییس شدن خودتان . ما را از ۳ جلسه غیبت موجه یا غیر موجه نترسان ، در این فرصت کمی قانون را مطالعه کن . عدم حضور ما بخاطر تفهیم حداقل اصول دموکراسی یعنی عدم تحمیل آرا دیکتاتوری اکثریت بر آرا اقلیت (( ۶ دربرابر ۷ )) با اجرای آبستراکسیون نبود و نخواهد بود بلکه بخاطر پاک نگهداشتن صحن پارلمان شورای شهراز توهین شما و عضو دیگر شورا به سایر اعضا صرفا بخاطر نهی از منکر می باشد بگذریم از اهانت شما با کوبیدن دستانتان بر آیات قرآن . مطمئن باش که ما ذره ای بخاطرحفظ منافع مردم در استمرار نهضت خدمت رسانی شهردار به مردم کوتاه نخواهیم آمد و به شهرداری که رای دادیم با حمایت کامل اما منطقی هرگز صحن شورا را محل جولان انتقام از آراء مردم و شهردار نخواهیم کرد .

۱۴ – دکتر گفتی اگر فردی مشکل اخلاقی یا مالی داشته باشد غیبت است و سازمان های نظارتی در این زمینه به وظایف خود عمل می کنند . اما نگفتی این همه اختلاس های میلیاردی و چند صد هزار میلیاردی در کشور بخاطر چه چیزی اتفاق افتاده است ، نکند بخاطر زیادی نمک سیاسی لابی گری ای که شما معتقدید باشد. دکتر ناراحت نشو ، در مورد مشکل مالی هرچه بگندد نمکش میزند وای به روزی که بگندد نمک ! شما که معتقدید نیستید موارد رد صلاحیت افراد فقط و فقط سیاسی است هیچ کس مشکل اخلاقی و مالی نداشته است حتی اعضای شورای شهر .ما هم دعا می کنیم دستگاه های نظارتی در این زمینه به وظایف خود عمل کنند تا بعضی به ریش همه نخندند .

۱۵-دکتربه قرآنی که فقط تلاوتش را میشنوید ، مردم حق دارند حتی در حکومت معصوم مطلع شوند اگر به راستی به گفتار خودت ایمان داری برای اثبات صحت ادعای خودتان فیلم جلسه شورای شهر را از طریق سایت شورای شهر یا سایر سایت ها در اختیار مردم و رسانه ها بگذارید . تا مردم از حقایق و مباحث و گفتمان اعضای شورای شهر مطلع شوند

با پوزش مجدد و سپاس فراوان ، ارادت همچنان باقیست

سید محمدآقا میری ، عضو شورای شهرساری

نامه دوم :

تنها 48 ساعت  پس از رسانه ای شدن نامه اول ، سید مهدی احمدی در تندترین عبارات که در سابقه وی هیچگاه مشاهده نشده بر آقامیری تاخت و حتی بر چگوتگی انتخاب وی نیز اما و اگرهایی وارد ساخت .حالا این دو عضو شورا با 15 پاسخ احمدی 15 -15 مساوی شدند .

بدون قضاوت  ، نامه احمدی ار نیز منتشر می کنیم :

همكارمحترم جناب آقاي سيد محمد آقاميري - ضمن پوزش از بيت شريف آقاميري ها كه حسابشان از شخص شما جداست، وبا احترام فراوان به جنابعالي كه با اظهارات عجولانه خود مرا مجبوركردي پس از يك سال سكوت در شورا،لب به سخن بگشايم ، تنها به منظور تنوير افكارعمومي وجهت اطلاع شهروندان محترم مطالب ۱۵گانه شمارا در۱۵ بند جداگانه پاسخ ميدهم و مسئوليت شرعي همه نوشته هايم را به عهده ميگيرم ومتذكر مي شوم كه مخاطب من در اين نوشتار تنها شخص آقاي سيدمحمد آقاميري است و از اينكه نام اشخاص برده مي شود از باب اضطرار و در عين حال عذر خواهم.

۱- سيدبزرگوار:خدارا شاكرم كه بعداز مدتها اعتراف ضمني نموديد كه احمدي نقش اصلي را در آوردن عبوري داشته است ،چون تا ديروز براي كسب آراء مردم همه جاعنوان ميكردي آقاميري اين كار را كرد.درضمن ،چه زود فراموش كردي كه احمدي پس از ورود به شورا، در اولين جلسه ،حمايت مجدد خود را از شهردار اعلام نموده واز همكاران خواسته است عقل سياسي حكم ميكند كه از شهردار وقت حمايت كنيم.چون شما نه قادر به استيضاح هستيد ونه ايشان مايل به استعفا. پس بايد حمايتش كنيم واين باور قلبي من بود. چرا ابراهيمي و رحماني را شاهدمي گيريد؟ بهتر نيست به وجدان خود مراجعه كرده و يا حداقل از خود آقاي عبوري بپرسيد؟حال كه دو ماه زودتر و به بركت خيلي چيزها كه در همين نوشتار اشاره ضمني خواهم كرد،متبرك به شورا شدي، اين همه سر و صدا ندارد. در ضمن، اينقدر پشت شهردار قايم نشويد واز او مايه نگذاريد،بگزاريد او كار خودش را بكندكه الحمدالله داردرضايت مردم شهر را فراهم ميكند. خود ايشان نيز در جلسه رسمي شورا سوگند ياد نموده اند كه برايشان فرقي نميكند چه كسي رئيس باشد و دخالتي درانتخابات هيئت رئسه نخواهند داشت پس شما كاسه داغ تراز آش نشويد.

۲-سيد بزرگوار: (الف) يكبار ديگر با افتخار ميگويم: امام ، شهدا،جانبازان وولايت مطلقه فقيه خط قرمزمن است. افتخار ميكنم در دانشگاه وصاياي حضرت امام(ره) را تدريس ميكنم واز آرمانهاي امام ، شهدا وجانبازان دفاع ميكنم ومفتخرم كه دردل ،حب قرآن واهل بيت وعشق به مقام رهبري را دارم. در طول۲۲سال معلمي خوددر دانشگاه ،همواره در خدمت بچه مذهبي وبچه حزب الهي ها بودم وهستم .چه بسا، كساني كه از خانواده هاي شهيد وجانباز نيستند،اما بيشتر از جنابعالي پايبند به آرمان هاي اين عزيزان هستند و اين جمله امام را كه فرمود: خانواده هاي شهدا چشم و چراغ اين ملتند را نصب العين خود قرار مي دهند اما از يك برادر شهيد بعيد است كه در جلسه رسمي شوراتهمت وافترا به دو جواني ببندد كه از فيلترهاي قانوني عبور كرده اندومورد تاييد نظام هستندومنتخب مردم ميباشند. توهين شما به آنان واز جمله بنده كه محكم جوابت رادر جلسه دادم وهر وقت هم توهين كني جوابت رامحكم خواهم داد.باآرمان كدام شهيد سازگاري دارد؟ كمي با خودت خلوت كن وسرت را از زير برف بيرون بيار كه ((فاين تذهبون؟)) و حالا هم به راحتي دروغ ميگويي وافترا ميبندي. اون فيلم كذايي ، كه ادعاي آن را داري، تكثيركن وبراي مردم نشان بده تامردم بدانند تودروغ ميگويي يا ديگران؟اينقدراز امام وشهداوجانبازان وسردار شمشيربند كه عزيز ونور چشم من است وهمواره با احترام با ايشان برخورد داشته ودارم، مايه نگذاريدواورا مستمسك خود قرار ندهيد كه خود ايشان هم راضي نيست . (ب) شما هيچ اعتقادي به دكتر باقري كه برادر شهيد است ، نداشته ونداريد.هرگز در طول مدتي كه با هم در شورا بوديم به ايشان رأي نداديدوحتي در جلسات متعدد شورا به ايشان بي احتر امي نموديد حال كه دراقليت شورا قرارگرفته ايد، باقري شده است برادر شهيد!؟اگر برادر شهيد بود، چرا سراغ من آمديد تا هفت نفر خودتان را تكميل كنيد؟چرا از اول به احترام شهيد سراغ ايشان نرفتيد و به او پشنهاد رياست نداده ايد؟چرا به قولي كه در سال گذشته براي رياست به سردار شمشيربند داديد و حتي يه جدّ خودت هم قسم خوردي، پايبند نبودي؟پس اين حرف شما هم دروغ است واز شهيد وخانواده هاي آن ميخواهيد بهره برداري سياسي كنيد.جاي شرم وحيا دارد! اين ها را به من نگوييد كه از دوران دانش آموزي خود بهمراه مهدي مستشرق،جوادنوراني ،حسن باغبان ،علي رجبي و ديگرا ن كه هنوز در قيد حيات هستند وميتوانند شهدت بدهند ، هفته اي سه بار در مراسم شهدا با فتخار قرآن ميخواندم ونوحه سرايي ميكردم واين افتخار را دارم كما في السابق به اين عزيزان پايبند باشم. (ج):يادتان رفته است كه بر سر باقري شهردار وقت كه برادر شهيد بود بخاطر اينكه نيروي شما را معاون خود نكرد، چه بلاهاآورديد؟به آرشيو شورا مراجعه كن البته جنابعالي متخصص وارونه جلوه دادن و استاد بهره برداري سياسي كردن از قضايا هستي.

۳-آقا سيّد :افتخار ميكنم كه عضو شورا هستم، اولي وآخريش برام مهم نيست ،اول يا آخر باشي منتخب مردمي وبايد نوكري آنها را بكني وافتخار ميكنم حدود بيش از ۱۳هزار راي خودرابا صداقت وپاكي بدست آورده ام و از امكانات شورا و شهرداري و سازمان هاي تابعه استفاده ننموده ام و خريد آراءمردم را براي خود ننگ مي دانستم. افتخار ميكنم كه در طي مدت انتخابات، از تريبون انتخابات، تبليغ دين ونظام مقدس جمهوري اسلامي را نمودم البته مزد خودم را هم گرفتم .افتخار ميكنم كه مثل شماها اجازه نميدهم كه ديگران براي من تصميم بگيرند واستقلال خود را حفظ نمودم. حالا كه مطرح كردي بگزار چيزهايي بگويم كه خودت هم از آن ها بي خبري .فراموش كردي دوستان شما با لابي گري وتباني تصميم گرفتند مهندس مدينه را نائب رييس خودشان وجايگزين مرحوم صالحي نيا نمايند ولي من زير بار نرفتم. در آن جلسه كذايي ، باصراحت وشجاعت اعلام كردم كه به ايشان راي نمي دهم براي آقاي مدينه احترام خاصي قائلم چون پسر بسيار خوب ومودبي است اما از كار دوستان شما ناراحت شدم كه نه ملاحظه ريش سفيدي مارا كردندونه ملاحظه سيدي ما را و نه ملاحظه تجربه و سواد وحتي سن ما را. محكم ايستادم وگفتم راي نمي دهم كانديدا شدم و۲ راي آوردم اما تن به ذلت ندادم. مگر چه اتفاقي افتاد؟ به ايشان تبريك گفتم وهمكاري كردم .اين دوره هم فتنه هارا خودت شروع كردي ،از قبل از ماه رمضان مدينه را انداختي وسط وآخرش هم خرابش كردي مگر شما سال گذشته قول ندادي به آقاي شمشيربندكه خانواده شهيد است راي دهيد؟چرابه قول خودت به خانواده شهيد عمل نكردي ؟ وقتي در منزل دوست مهندس نقيبي از شما در اين مورد سوال كردم گفتي: بله قول دادم والان پشيمان شدم .پس اين شماييد كه مصداق ((لم تقولون ما لا تفعلون)) هستيد نه من ، اين شماييد كه به خانواده شهدا بي احترامي ميكنيد نه من .من درآن جلسه اعلام كردم به هيچ كدام از شما بدهكار نيستم و وقتي كه ديدم شما با هم قرار گذاشتيد سال بعد شمشير بند را رئيس كنيد اما زير قولت زدي وبا مدينه قول وقرار گذاشتي، بنده هم اعلام كردم در آن جلسه كه من هم كانديداي رياستم نه اينكه عقده رياست داشته باشم اتفاقا دوستان مشتركمان آقايان (شمشير بند- نقيبي – پيري – نجاريان – مدينه ) نيز به من لطف دارند حتي مهندس مدينه در دفتر خود كه با حضور۷ نفر تشكيل شد وخودت هم حضور داشتي گفت: من به دكتر احمدي رأي ميدهم اما شخص آقاميري براي اينكه سناريوي از پيش نوشته اش شكست نخورد، تن نداد. تازه خودت هم به من پيشنهاد رياست كردي ونوشته ات را در جلسه رسمي شورا هنوز دارم كه نوشتي دِني ؟ هادم؟ بلي خير. داشتي با من معامله ميكردي!؟ نگذار همه چيز را بگويم ولي دانستن اينها حق مردم است تا به قضاوت بنشينندكه چه كسي دروغگو است و چه كسي به دنبال خواسته هاي حزبي و سياسي و فردي ؟ من قبل از اينكه با آن گروه ۶ نفره بنشينم با گروه ۶ نفره شما نشستم نه يك جلسه بلكه ۲ جلسه (اگر خواستيد آدرس بدم كه چه روزي؟ كجا ؟و چه ساعتي؟ ) در هر ۲ جلسه شما هم حضور داشتيد . پس از آنكه با شما به تفاهم نرسيدم با دوستان ديگر جلسه گذاشتم در آن جلسه ۵خواسته خود را رسماً اعلام نمودم و دوستان شهادت خواهند داد.آنجا گفتم:

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 شهريور 1393
آقای احمدی شما نصف این رای که اعلان شد مال احمدی های هم فامیلی شماست
شما در همین شکتا 20 رای دارید؟
امتحان کنید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 16 شهريور 1393
عمو شورای شهره ،مجلس که نیست شکتا بهش رای بدن
شکتا خودش شورا داره
ساروی 16 شهريور 1393
متاسفم براتون؛ برای جناب احمدی بیشتر، چون مدعی داشتن رتبه استادیاری با درجه 22 است و قاری قرآن؛ با این ادبیات نصف عامیانه نصف ادبی نصف...
خیلی ام خودشو دست بالا می گیره؛ بسیار باهوشم!!
نا شناس 16 شهريور 1393
فکر میکنید بعقیه چجوری رای آوردن همه از روستای خودشون آدم آوردن ساری
تنها 15 دي 1393
با سلام
همه آدم های عضو شورا به فکر منافع خودشون هستن
همه بی سواد از نظام شهر و شهداری اند
هیچی نمیدونن
نا شناس 16 شهريور 1393
برای همه اعضا( با اجترام به بعضی ها )متاسفم چرا شما از نردبان عبوری می خواهید بالا بروید
بابای من عبوری مال ما مردم شما هر کاری می خواهید بکنید
بنظر من شورای شهر ساری بد ترین و زشت ترین کارها را بعد از انتخاب کرد
نا شناس 16 شهريور 1393
وقتم را گرفت ولی همه صحبتهای دو طرف را به دقت خواندم...
برا شهروندان ساری متاسفم که چنین نمایندگانی در شوراء شهر دارند، خصوصا محمد اقامیری که به نظرم فردی سیاس و ...باید باشد.
خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر فرماید
نا شناس 15 شهريور 1393
درست آقا میری و احمدی دو نفر بسیار پیچیده در مقابل هم قرار گرفتند که حاصل انفجار آنها نابودی ساری را رقم خواهد زد متاسف از این باب که زحمات شهردار محبوب ما را به هدر دادید
ننگ بر کسی که به منافع خود می نگرد و مردم را بحساب نمی آورد
نا شناس 15 شهريور 1393
دلم فقط برای شهردارم می سود حیف این شهرداری که کارش با اینجوری آدمهاست
نا شناس 15 شهريور 1393
شهردار ساری اگه مسائل ناگفته را بگوید همه را رسوا می کنیم
اون آقایونی که مدعی بودند اینها تیم عبوری هستند حالا دیدند که عبوری باج به هیچ کس نمی دهد
حامیان عبوری همه مردم ساری هستند نه شورا
نا شناس 15 شهريور 1393
ارزش کامنت گذاشتن ندارید بی فرهنگها............؟ هیچکدام ساروی نیستید بچه های اصیل شهر با وجدانن .................
خادم 16 شهريور 1393
من اهل ساری نیستم واتفاقی این نامه ها رادیدم بخدا باید از مردم خجالت بکشید آخه این چه لحن صحبت کردن با یکدیگر است خداعاقبت همه رو بخیر کنه
نا شناس 16 شهريور 1393
....... جالب بود که هردو درشورای سوم بعنوان علی البدل وارد شدند وقربون صدقه هم میرفتند وحالا پیرهن همدیگرو ... با احترام به هم نامه راشروع وپایان میبرند وبا آبروریزی در متن افشاگری می کنند خداعاقبت مارا بااین سیاسی کاریهای آقایون بخیر بکنه انشا...
خریداررای 16 شهريور 1393
بگم بگم به این میگن دمتون گرم ادامه بدید تا همه بفهمند چه کسانی درشوراهستن اما یه کم آبروداری هم کنین همتون باخرید رای و....وارد شدید والان دارید هزینه های انجام شده میلیاردی روجبران میکنین متاسفیم برای خودمون که شما نماینده مادرشوراهستید
سعید 16 شهريور 1393
بیچاره شهری که نمایندگانش شماها باشید هردو نفرتان حقوق بگیر عبوری هستید پس دعوای زرگری را کنار بگذارید توهم محبوبیت عبوری از کجا امده که اینطور خودکشی می کنید
نا شناس 16 شهريور 1393
مردم مظلوم و مومن ساری ایا هنوز به فکر پشیرفت شهر ساری هستید هرگز هرگز شما را به خودا در انتخاب احساسات و تبلیغات را کنار بگذارید گرفتار چنین روزهایی نشوید تا زمانی چنین افکار در شهر باشد جا پیشرفتی در شهر نیست به هیچ کس نمی شود اعتماد کرد ولی مسولین و آنان که متولی مردم هستند و به مردم خیانت می کنند بدانند از نفرین مردم خود و خانواده آنان نابود خواهند شد و هر روز شاهد عذاب الهی برای کسانی که مسئول بوده و خیانت کردهاند هستیم
ناشناس 16 شهريور 1393
متاسفانه باتمام این داستانهااگردردوره بعدانتخابات کاندیدشوندبازهم رای می آورند.این جالبه
ساروی ریکا 16 شهريور 1393

با افرادی که به اینها رای دادند به نظر شما احترام می گذاریم .ما جوانان ساری که به این 13 نفر رای ندادیم چون این روزهارو پیش بینی می کردیم اما به اونایی که به اینها رای دادند باید گفت اینها منتخب شما بودند؟همشون عقده ریاست دارند صبر کنید یکی یکی آسیاب به نوبت .....
نا شناس 16 شهريور 1393
باسلام موسوی هستمشماها ابروی هرچه ساروی رابردیدلااقل برید بابل یه مدیر برای شورای شهر بیارید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 16 شهريور 1393
آقاي موسوي
شما اول خودتو ناشناس معرفي كردي بعد ميگي موسوي هستم واقعآ ناشناسي چون هيچكي با اين پيچيوندن نشناختت
نا شناس 16 شهريور 1393
وقتی «تمشک» زیادی بخورند ... شعارهای قبل از انتخابات توسط پول شهرداری ساری :
(تمشک=تیم مشاوران شهر کهن)
(یادم باشه ، یادت باشه)
(همه مردان شهر دار )
آیا این بنرها و شعارهای انتخاباتی که در کنسرتهای پرهزینه از جیب مردم و حمایت غیرقانونی از بعضی کاندیدها توسط شهرداری ساری در زمان انتخابات شورای شهر ساری را فراموش کرده اید ؟؟؟؟؟؟!!! کتابچه تبلیغاتی «تمشک» چطور ؟؟؟؟!!!!
بالادزا+ ش ش ش شکتا 16 شهريور 1393

از شماها بعیده ، یکی استاد دانشگاه قرآن و وصایا یکی دیگه جانبازو...شماها می خواین الگو جوانان ما باشین .متاسفیم کجا داریم میریم .خواهشا دیگه کاندید نشین تا حفظ آبرو شه
نا شناس 16 شهريور 1393
ما توانستیم هواپیما بزرگترین ابرقدرت مادی جهان را سالم به زمین بنشانیم ولی نتوانستیم فضای وایبری را کنترل کنیم برای مخابرات کشور متاسفم چرا باید مسئولین ما از فضای مسموم و ضد اخلاقی و در خدمت دشمن برای انجام کارهای جاسوسی استفاده کنیم؟
این سرویس یک سرویس کاملا جاسوسیه شاید برای من و امثال من زیاد از نظر اونها کارایی نداشته باشه ولی برای مسئولین ما که شده نقل و نبات برای اونها خیلی مهم است حتی مزاج آنها را از این طریق بررسی می کنند و یا شنود و و و.....
در هر صورت آقای جعفری خیلی برایش مهم نیست که چه چیزی ممنوعه و چه چیزی زشت برایش مهمه که منافعش تامین باشه
ساروی 16 شهريور 1393
هردو نفرعضو شورای شهر ادعای دارند پای بند این نظام و ولایی هستند اما امروز با این پرده دری ها و هتک حرمت ها و ریختن آبروی انسان مومن و سوء استفاده از نام شهدا و..... ادعای شما مردود شده و تجدید شده اید و با تک ماده هم قبول نمی شوید هرچند سر آخر با واسطه همان دوستان شورا با دسته گل و شیرینی آشتی می کنید اما هر دو نفر شما با آن ادبیات بسیار سخیف نزد مردم شریف ساری مردود شده اید بجای این کارها نگاهی به وضعیت ساختمان های بی کیفیت که توسط افراد فاقد صلاحیت ساخته می شود بیاندازید و وضعیت پیاده رو ها و کمر بندها و جاده قاتل همان جاده دریا بیاندازید نگاهی به وضعیت بیکار ی جوانان و .....بیاندازید مطمئن باشید با این پرده دری که کردید دیگه هیچکدام در دور بعدی مورد اقبال مردم شریف ساری قرار نمی گیرید و از اینکه خودم به شما رای دادم برای خودم متاسفم و درخواست بخشش از خداوند کریم و رحمان دارم بخاطر این انتخاب نادرست
ابوفاضل 16 شهريور 1393

الم یعلم بان الله یری
انتخابات که تمام شده ،دوستان عزیز شورا هم که به اسم ساروی رای
آوردند،حالا آنها سواره اند و ما پیاده.
آیا نمی دانست که خدا او را می بیند؟
پرهام 16 شهريور 1393
با سلام
به جای این همه توهین به یکدیگر به فکر حل مشکل مردم بیچاره ساری باشید که به شما رای دادند .ایا طبیعت یک جزء محدوده شهر نیست که اشغال ان بعد از 5 روز و بعضی مواقع تا یک هفته جمع اوری نمیشود.
نا شناس 16 شهريور 1393
از بزرگترهای شورا استدعا می کنیم ضمن احترام به زحمات شهردار محبوب مسئله رئیس شورا را به بنحوی شایسته حل کنند آقای شمشیربند و آقای شعبانی خواهش می کنیم آبروی ساری و ساروی را بیشتر از اینها نبرید
امير 16 شهريور 1393
داشتن نمايندگاني اين چنين براي شهري مثل ساري شرم آوره .....
نا شناس 16 شهريور 1393
فقط بخاطر خودشونو اگه واسه مردم بود اشكالي نداره...
نا شناس 16 شهريور 1393
من در صدا و سیمای تهران کار می کنم متاسفم که شورا اونهم آقای جعفری در مقابل عبوری قرار گرفته بین و بین الله عبوری کم کاری کرد؟
بابا تازه ساری مثل رشت و یا شهرهای بزرگ شده اصلا در رو نداشت الآن ساری خیابونهاش خوب شدند بازارش شیک شده خوب یه شهردار باید چکار می کرد؟
تو اینهمه شهرهای ایران فقط ساری شده ورد کلاه همه خلایق
تاسف و فقط تاسف
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 15 شهريور 1393
از رشت هم بهتره,رشت که دریا ندارهB-)
نا شناس 17 شهريور 1393
عمو در و رو نه بر و رو
دوم اینکه من هم بعنوان یه ساروی کل حرفاتونو تایید میکنم البته نمیشه عبوری فعلی رو با عبوری که روز اول حتی سال اول قیاس کرد
الان فوقالعادس
ساروي 16 شهريور 1393
به عنوان يك شهروند ساروي براي خودم و همشهريان عزيزم متاسفم ، واقعا لياقت سارويهاي با فرهنگ اين افرادند؟ شورا محل فكر ، انديشه و همدلي براي رفع مشكلات شهر و برنامه ريزي براي توسعه آن است . اين افراد لياقت شوراي ده را ندارند چه رسد شوراي مركز استان.در هر صورت مايه خجالت است .
پاسخ ها به این نظر
عیسی اصغری شورای فیروز کنده 15 شهريور 1393
ساروی جان اقای جعفری همیشه بر حمایت از شهردار تاکید دارد این اقای مسعود پیری میباشد که شهردار را منحصر به خود میداند
نا شناس 16 شهريور 1393
آبروی ساروی ها رو نبرید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 15 شهريور 1393
اقا اینها کجا ساروی شدند
نا شناس 16 شهريور 1393
كليه مطالب را خوندم واقعا اين بزرگوران شوراي شهر ، كلي عرض ميكنم چرا به فكر شهر و شهروندان نيستند كاري كنيد يه عاقبت به خيري برايتون باشه به كليه اعضاي محترم شوراهاي اسلامي شهر در سراسر كشور . نذاريد اين فرهنگ از بين برود مازندران شهر ما ياد باد مرز و بومش هميشه اباد باد. انشالله بدل و خوشي اين بگو مگوها حل شود تا دشمن اظهار خوشحالي نكنه
نا شناس 16 شهريور 1393
بهترین را حل ابطال شورای ساری است بخدا بدون شورا این شهردار بهترین کار را می تواند بکند و شورا فقط دارند بار شهر را زیاد می کنند
من در یکی از جلسات علنی به شورا رفتم برای نگارش دستور کار و مصوبات واقعا شرمنده شدم بجز 4-5 نفر اصلا در اندازه های شورا نبودند آقای نجاریان واقعا دلسوز شهر هستند و نظرات افکار عمومی را بخوبی انعکاس می دادند بعضی ها اصلا بلد نبودند که چه حرفی باید بزنند و یا چطور در جلسه حضور پیدا کنند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 17 شهريور 1393
بهترین را حل ابطال شورای ساری نيست چراكه بدون شورا این شهردار هركاري دلش بخواهد مي كند مثل نقاشي
نا شناس 16 شهريور 1393
به هردوی شما عرض می کنم عبوری کسی نیست که به امثال شماها باج بدهد برید سرتون رو جای دیگه پهن کنید
من از طرف ساروی ها از زحمات شهردارمان تشکر می کنم و قدر نشناس نیستیم شورا قدر شهردار را ندانست
پاسخ ها به این نظر
شروین 15 شهريور 1393
عامل این اتفاقات عبوریه اون بداخلاقی رو در شهر شروع کرد اگه برای ورود به شورا تجمع خیابانی راه نمی انداخت الان حامیانش شهرو به تعطیلی نمیکشوندن
نا شناس 16 شهريور 1393
یا حاکم باید حکیم باشد یا حکیم باید حاکم باشد آقای احمدی شما کدومشون هستید؟
برای شما متاسفم
نا شناس 16 شهريور 1393
خیلی بچه هستند نه درک سیاسی دارند نه درک فرهنگی و درک .... متاسفم برای خودم و شهروندان محترم ساروی
;کریم 16 شهريور 1393
جا لبه با بلیها را ول کردند با خودشان درگیر شدند
نا شناس 16 شهريور 1393
کمی از شورا قایم شهر یاد بگیرید انها مثل شما بی خیال مردم هستند ولی به فکر خودشون هستند یکی واسه خانمش دیگری واسه..... تو شهر داری کار گرفته از رای مردم برای خودشون بهره گرفتند یادمون نرفت هنگام انتخابات چی میگفتند بیکار البته تحصیل کرده فراوان داریم معلوم نیست این افراد از چه فیلتری جذب شهر داری شدند شاید اقای شهردار بداند با کدوم ازمون ؟باسخ گو باشید؟
مسعود یزدانی سنگدهی 16 شهريور 1393
نمیدونم چرا باید 13 نفر شورا داشته باشیم چرا این همه از جیب مردم باید بخورند آخه خروجی اینا چیه؟ بجز 5 نفر بقیه همشون اضافه هستند و اصلا نمیدونن وطیفشون چیه... بخدا داستان هایی اونجا اتفاق افتاده و میافته که قابل نوشتن نیست...
مردم عبوری رو میخوان همه 13 نفر باید حالیشون بشه و درک کنند خواهشا بیشتر از این مایه سرافکندگی ساری نشید...
دور هم باشید و از عسل جان مردم بچشید و لذت ببرید و دعوا نکنید...
ساروی 16 شهريور 1393
واقعا من نمیدونم این شهردار عزیز تا کی باید چوب آدم هایی مثل آقامیری را بخورد... تا الان 90 درصد اتهامها و انتقادهایی که از ایشان شده بخاطر کارهای برادران آقامیری در شورای ساری و سازمان عمران بوده.ایکاش این شهردار با این افراد برخورد محکمتری می کرد.
شهروند 16 شهريور 1393
حالا متوجه میشم که مردم به راحتی گول تبلیغات انتخاباتی شما را خوردند اصلا شما برای مردم نیامدید . برای خودتان و دنیای خودتان تبلیغ دورغین کردید و اینهم یکی از دیگر دلایل عقب ماندگی مازندران است .لطفا اگه نهراحت نمیشید از شورای شهر سمنان درس بگیرید که تنها در جهت رفاه مردم ازهم سبقت میگیرن شهرشان در کویر شده مثل بهشت!!!
محمد 16 شهريور 1393
با اين نامه ها و افشاء كردن كارها در شوراي شهر نشان از بي تدبيري و بي لياقتي افراد مي باشد كه حد و اندازه شهر ياري نمي باشند.
رضا 16 شهريور 1393
از اقای استاندار انتظار داریم شورای ساری رو که با تغلب و مهندسی رای و خیانت به شورا راه پیدا کردن باطل کنه
ناشناس 16 شهريور 1393
آقای اقامیری خودت را اصلاح طلب معرفی نکن ماشالا برادرت در ناسزا گفتن و فحش حرف اول را در استان دارد فکر کنم تمام پیمانکاران طعم شیرین ناسزای ایشان را دیدن در خرید رای در حاشیه شهر خودم باچشام دیدم چطوری رای می خرید این همه پول از کجا آمد شهردار ی که شورای شهر را انتخاب می کند جایش شهرداری نیست در ضمن از شهدای عزیز بهره سیاسی نکن هر کسی را در قبر خودشان می گذارند پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
حنی 16 شهريور 1393
من خودم در صندوق رای بودم،هر چی رای بنام احمدی های مختلف بود میزدند به نام ایشان
حاضرم دستم را روی قآن بگذارم و قسم بخورم
ج 16 شهريور 1393
مرد همون میر صالح صالحی نیا بود
نا شناس 16 شهريور 1393
من اهل ساری هستم به هیچکدومشون هم رای ندادم الان سرمو بالا میگیرم من فقط به نقیبی و شمشیربند رای دادم
با این حال کل صحبتهایی که خوندم اینه تو جلسه حرمت سن و سال و جوون ها نگه نداشتن البته از اون جوون بیشتز از این هم انتظار نمی رفت از وقتیکه تو فرمانداری بوده میشناسمش
در اینکه آقا میری بوسیله سازمان عمران رای اورده فکر نکنم کسی شک داشته باشه و اینکه خیلی از اعضای فعلی این شورا رای خریدن که الا پشت میز نشستن نباید انتظار دفاع از شهرو داشته باشیم
ولی آقای احمدی جوابیه که به آقا میری دادید رو یبار بخونید جوابیه نبود بجز توجیه!!!
بهرحال دو سه سال همدیگرو تحمل کنید خواهش میکنم ازتون
البته اینم از برکات سیتم انتخاباتی بود که احمدی نزاد به .اسطه ابراهیمی تو شهر ایجاد
یکی به واسطه پول تو یخچال سوپری کنار مسجد شکوهی میره مجلس داره شهر رو نابود میکنه
یه عده هم به واسطه خرید رای اونم به این شکل طرف خونشو میفروشه رای بخره بره شورا اسم نمیبرم
میخوام بگم مردم به تمام امور واقفند فقط دست بردارید
رمدانی مرد باش تایید کن
مهدی آملی 16 شهريور 1393
حق شما شهردار بابلیه

تهران با اون عظمتو سیاسی کاریش جلسه اول هیت ریسه انتخاب شد شما دنبال چی هستین
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 15 شهريور 1393
شهردار داریم مثل شیر.به این اتفاقاتم میگن آزادی بیان دموکراسی.ریلکس باش
یک شهروند 16 شهريور 1393
اسمتو بنویس مهدی بابلی انقدر خودتو خسته نکن مازندرانیها همه چی حالیشونه
محمد انشایی 15 شهريور 1393
بزادر محترم جناب حاج اقای میری .با ارداتی که به شمادارم ولی انجه که نوشتی باید بگویم باید بگوی اقای دکتر سید مهدی احمدی فردی باوقار واستادی باکدست جشم باک بی توقع مطیع ولایت وقران ودر خدمت مردم شریف ساری در سالهای نه جندان دور باایشان دریک محیط دانشگاهی کارکردم ایکاش خداوند همه مارا قدر دان این استاد دوب شده در ولایت وقران قرار دهد
نا شناس 15 شهريور 1393
حاج عباس کامنت منو بزن داداش
000000000000000 15 شهريور 1393
واقعا برای شورای که بخواد عبوری رو استیضاح کنه چیزی نمیشه گفت بجز تاسف
نا شناس 15 شهريور 1393
امثال من زیادن که کامنتشون تایید نمی کنید از این ساعت دیگه شمال نیوز یکطرفه تعطیل ............میودونم که اینو هم نمیزاری من نفر 5 هستم که شمال نیوز توی صفحه مانیتورم دیگه به چشم نمیاد قبلا میگفتند باور نمیکردم
نا شناس 15 شهريور 1393
من اولیا دانش آموز هستم برای فرزندم جهت یادگیری قرآن درموسسه نورالهدی پول پرداخت می کنم اگر این پولها به حساب موسسه میرفت چرا برای آموزش قرآن شهروندان باید شهریه بدهند که نامش را هدیه گذاشتند. آقای دکتر شما از کنار شورا رئیس موسسه شده و برای ریاست دانشگاه هم لابیگری می کنید آنوقت می گویی من به شورا ارزش دادم اگر مردم این را نخواهند و 13 هزار رای مخالف بشما بدهند حاضرید استعفا دهید؟ 200 میلیون پیش دریافت و قول 500 میلیون در صورت آوردن رای با 5 یا 10 میلیون خرج جشن که در آن هزاران شهروند شاد شده و برای کار و تلاش بهتر انرژی میگیرند زمین تا آسمان فرق دارد حالا کتاب می نویسید با پول بیت المال میخرید مفتی میدهید مردم در کتابخانه شان بگذارند اشکالی ندارد هرچند بهتر بود مردم خودشان کتاب مورد علاقه شان را می خریدند یا این یارانه برای دیگر کتابها هم در این تیراژ بود. لطفاً با قرآن کاسبی نکنید. قرآن حرمت دارد.
ساری 15 شهريور 1393
وقتی پول برای خرید رای درانتخابات شورا حرف اول را میزد ومسولان توجهی نمیکردند وچشم بستند نتیجه همین میشود که شده
نا شناس 15 شهريور 1393
آقا اینا که همه میگن طرفدار شهردارن و از عبوری حمایت میکنن که... پس مشکل چیه؟؟ ما که نفهمیدیم...
عباس 16 شهريور 1393
درود بر دکتر احمدی که منطقی و استادانه پاسخ طرف مقابلشو داد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 16 شهريور 1393
دروغگویی و انکار آفرین نداره
نا شناس 16 شهريور 1393
با تشکر از دکتر احمدی که ماهیت پروفسور آقامیری رو افشا کرد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 17 شهريور 1393
وای از روزی که پرونده همه ما رو بشه؟
خداوند می فرماید در کار یکدیگر جستجو نکنید. ..
شاید مبنای ایجاد شورا خوب بود منتهی مراتب مثل سایر کارها عملکردی ناقص داشت
اینجا هم فقط بازار هتک حرمتهاست حالا سرچی؟؟؟
سعید 16 شهريور 1393
دعوا سر لحاف ملا است اگر نه من ساروی نیستم.
یک شهروند 16 شهريور 1393
هردو نامه رو خوندم
این که فقط شد دفاع از خود پس مردم چی،
بگذریم از این حرفا هردو نفر که نماینده دوگروه هستن گفتن من و گروه من مخالف عبوری نیستیم حالا مردم هستن و می بینن که کی عملا موافق شهرداره و کی مخالف
این توصیه هم بکنم که مخالفت با شهردار ینی همون مقابله با مردم و عاقبت خوشی نداره
ساری پایتخت بهار نارنج ایران 16 شهريور 1393
با درود...اقای اقا میری اقای احمدی واقعا برای شما و شورای شهر متاسفم لطفا این بحثها را تمام کنین و به شهرمون برسین شما به چه حقی جو شهرمنو خراب میکنین شهرمون کلی مشکل داره شما به جای اتحاد تخم کینه میکارین...شما باید سرمشق ما باشین ببینین بدخواهامون چطوری ما را به سخره گرفته اند...به عنوان یک ساروی از شما خواهش میکنم برای مرکز استان و شهرمان دل بسوزانید و به فکر اتحاد و پیشترفت مرکز استان باشید.
نا شناس 16 شهريور 1393
شورا شده بچه بازی
آقای آقامیری شما از اساس وصایای امام(ره)دور هستی آنحضرت اشرافی گری را از اساس مردود می دانست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وای بحال دانشجویانی که با شما این درس را گرفتند چون مجبورند الف را انف بنویسند چون شما الف را انف می شناسید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 16 شهريور 1393
هیچ دلیلی برای ادامه حیات این شورا نیست. فایده اش چیست؟
چه کاری را مهندسی میکنند؟ اقایان شما هم که روح شورایی ندارید و دل ازرده میشدید چرا امدین؟
مصطفي.ط پهنه كلائي 16 شهريور 1393
شرمنده اين شهروندان و همكاران خوبم شدم . اصلا شوراي شهر فقط بلده دستوربده هزينه كنه ماده 16.17 بخدا خسته شديم .همه خوبند ولي استنانداري بايد ي فكر اساسي كنه و در قالب قانون در بياد از طرق نمايندگان .يعني كانديداها بايستي ي سري آزمونهاي تخصصي در خصوص شهرداري و شهرسازي بدونند و از اينها آزمون بگيرند تا در شورا نامزد شوند . تصميمات ابدو خيالي هي ميگيرند . موقع انتخاباتبيايد ببينيد شهر را پر از كاغذ و ليوان و آشغال كردند اينها ميخواهند به فكر زيبائي شهرشان باشند آقايرمداني . هي با خون شهداء بازي ميكنند بخدا گناه و وقاهت داره. بذاريد مهندس كارشوبكنه اين همه تغييرات بعداز دوره حجازي تا حالا ديده بوديد پرسنل همه سرحال هستند دنبال حاشيه نباشيد
ارادتمند دکترباقری و دکتر جعفری 16 شهريور 1393
من ساروی نیستم،اهل شهرستان پهلوان پرور جویبارم...
ولی آقایان دکتر باقری عزیز و دکتر جعفری گرامی را بخوبی میشناسم.
حیف این بزرگان و نخبگان و اهل کرامات و اکمل اخلاق، که یکی اون دوره رئیس شورا بود و دیگری این دوره کاندیداتوری رئیس شورا شد.....
حیف شما که عضو شورا شهر ساری(کلان شهر!!) هستید.
راستی اینها از سازمان عمران شهرداری هیچ چیز نگفتن؟چرا؟!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 16 شهريور 1393
مشکل ساری اینکه از دهاتای اطراف دخالت می کنند و نظر میدن باز تا حالا بابلی حرف میزد با این درد تازه چجوری سر کنیم ساروی ها !!!
نا شناس 16 شهريور 1393
جارو فروشا کم بودن کهنه خرین هم اضافه شد
123 16 شهريور 1393
سابقه احمدی خیلی روشنه؟؟متاسفیم که امثال این آقا از فیلتر شورای نگهبان رد میشوند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 16 شهريور 1393
من هم با شما هم عقیده ام
رضا 16 شهريور 1393
اقای استاندار پرونذه انتخابات ساری رو بررسی کن ببین هر دو این اقایان چگونه وارد شورا شدن با مهندسی رای
نا شناس 16 شهريور 1393
اگر کامنت منو نزاری با شمال نیوز خدا حافظی میکنم
نا شناس 16 شهريور 1393
قسم می خورم دل همه به شهردار ساریه
فقط یه عده تو این دسته و یه عده هم در اون دسته می خواهند منافع سیاسی و یا مادی داشته باشند که آب رو گلآلود می کنند
یک یا علی و کمک به شهردار و آبادانی ساری
به امید خدا
m-p 16 شهريور 1393
اگر از من میشنوید جفتتون جانماز آبکش هستید ! هیچکدومتون قابل اعتماد نیستید نون رو به نرخ روز میخورید ! هردوتون دو چهره دارید
اسپهبد خورشید 17 شهريور 1393
شمال نیوز ازت متشکرم که نظر من رو نمیزاری ..... معلوم نیست هدفت از این کارها چیه ؟؟؟
صبرایی 16 شهريور 1393
اقا یان شورا سفره ای پهنه توشورا همه با هم ارام ویواش بخورید خواهشا دیگه پته هم رو رو اب نریزید...بیچاره ما مردم بیچاره ما بیکارا بیچاره ما کشاورزان بیچاره ما دانشجویان ...ببینید سرنوشتمونو دست کیا دادیم ////سورکی ریکا
نا شناس 17 شهريور 1393
از مسئول شمال نیوز عاجزا خواهش می کنم یک نظر سنجی در نزد افکار عمومی در این سایت راه اندازی کند و نظرات ما را در مورد شورا و شهردار جویا شود تا اینکه فضاهای غیر اخلاقی و جاسوسی وایبر و لاین و .....عده ای جولان ندهند
نا شناس 17 شهريور 1393
وای خدای من چه خبره در شورای شهر وشهرداری خدا به داد مردم برسه !!!!!!!!!!!!راستی داخل این قضایا چی هست دارن خودشان را می کشن به خودتان رحم کنید مردمو بی خیال !!!!! راستی ماهی صفت گفته بود یکی موتور گازی داره با زن وبچه اش بهترین خوشی را داره ویکی بنز داره ولی خوشی نداره راستی راستی درسته خوش به حال ما که تو سیاست نیستیم !! راستی آقای صالحی نیا خدا رحمتش کنه کجا رفت ،رچی شد ، عبرت بگیرید وکار کنید 00000
نا شناس 17 شهريور 1393
واقعا جاي تاسف است. همديگر را قرباني پست و مقام مي كنند. شما مي خواهيد به مردم خدمت كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما مردم به چه كساني راي داده ايم. يكي از ديگري بدتر.
نا شناس 17 شهريور 1393
شرمنده شدیم. یاد دعواهای بچه گانه افتادم. و این که ما ساروی ها چقدر ساده ایم که یه همچین
متین 17 شهريور 1393
درود بر فرامرز نقیبی بزرگ و عبوری دوست داشتنی.حاج عباس بد نشد برا شما!!! آقامیری فردا با یکی،پس فردا با دیگری و ........درگیر میشه.شما خبرشو بزن ما اول تو استان بابت این پارلمان محلیمون سرافکنده و بعد از این افشاگریها که لطف خدا به ماست خوشحال باشیم
نا شناس 17 شهريور 1393
همه دارن زیر اسم عبوری سینه میزنن.. هر کار میکنین بکنین... عبوری بی توجه به شما داره کارش رو میکنه و ساری روز بروز ابادتر میشه..... دمش گرم... زنده باد شهردار کلانشهر ساری...
شهروند 16 شهريور 1393
بعید می دونم تهران زندگی کنی . ساری رو می گی ؟ اینهایی که گفتی ساری بود ؟ این روستای بزرگ می گی ؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 16 شهريور 1393
قرار نیست همه ی شهرا بزرگ باشند.شهرهای اروپایی اکثرا کوچیک و سبزن ظاهرن شما از دهکورت پاتو بیرون نذاشتی.سبک ساری مثل شهرای اروپایی و سبک تهران مثل آسیای جنوب شرقیه اونم به لطف ارادت بیش از اندازه ای که بهش دارند روز به روز بزرگ تر میشه.
نا شناس 16 شهريور 1393
عبوری اهل باج دادن به شما و امثال شما نیست
بهرام 18 شهريور 1393
با این نامه نگاری ها نمیشه کسی از این دو نفر یا شهردارو متهم مطلق دونست به نظرم همشون گندکاری زیاد دارن و این نامه هارو برا مثبت جلوه دادن خودشون مینویسن
باقری 18 شهريور 1393
لطفا ابروداری کنید اقای اقامیری و اقای احمدی برای هردوی شما متاسف ام ببینیت اشکال کارتون کجاست چرا ابروی ساری وسارویها میبرید مسایل شخصی خودتان را برملا می کنید از بزرگترها درس بگیرید ساری دشمن زیاد داره بیش ازاین دلشون را شاد نکنید.
باقری 18 شهريور 1393
لطفا ابروداری کنید اقای اقامیری و اقای احمدی برای هردوی شما متاسف ام ببینیت اشکال کارتون کجاست چرا ابروی ساری وسارویها میبرید مسایل شخصی خودتان را برملا می کنید از بزرگترها درس بگیرید ساری دشمن زیاد داره بیشازاین دلشون را شاد نکنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.948 seconds.